Благодарение на успешните усилия на ЧЕТИРИ ЛАПИ и програмите за кастрация и осиновявания, популацията на бездомни животни намаля в пъти за последните 10 години. На много места по света надделява добрата традиция да се осиновяват домашни любимци, вместо да се купуват и отглеждат чистопородни кучета и котки. Днес това е тенденция в модерния свят.
В България обаче, ситуацията все още е различна и кампанията Осинови ме цели да промени това. Едва през последната година след многобройните инициативи "Осинови любовта", изложби в редица градове в страната, медийни събития и билбордове на ключови локации, дори в Столичното метро, темата за осиновяванията започна да набира популярност.
"Осинови ме" събужда дебата по всички болезнени проблеми, свързани с отношението към домашните животни. Именно чрез този обществен дебат може и директно да повлияе на промяната на отношението на хората. На първо място към темата за осиновяването на домашни любимци.